Garantie

Functioneert het product in verloop van tijd slechter of helemaal niet?
U kunt aanspraak doen op uw garantie.
Wij hanteren standaardgarantie van één jaar op elektronische producten.
De garantie geldt enkel voor fabricagefouten.
Zo zijn wij er in ieder geval zeker van dat u een deugdelijk product ontvangt.
Er zijn een aantal uitzonderingen waar geen garantie op geldt.
Hier kun je denken aan verbruiksschade of kabelbreuk.

Vervanging binnen de garantie.
Dealdraak hanteert de garantievoorwaarden van de fabrikant van het product.
Dit betekent simpelweg dat het product bij normaal gebruik niet defect mag raken binnen één jaar minimaal.
Raakt het product wel na enige tijd defect en valt het euveltje niet onder de uitzonderingen? Dan zullen wij ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk een werkend of nieuw product in huis heeft.

Kosten garantie.
Is uw garantie-aanvraag binnen de aangegeven termijn?
Wij nemen de kosten hiervan voor onze rekening, mits het euvel binnen de garantievoorwaarden valt.

Is uw garantie-aanvraag buiten de aangegeven termijn?
Dan zullen wij eerst de kosten hiervan aan u voorleggen.
Wanneer u hiervoor akkoord geeft, zullen wij het reparatieproces realiseren.

Reparatie of nieuw product?
Wij zullen nagaan of het product te repareren is, indien dit het geval is, houden wij u op de hoogte over het tijdbestek wat dit proces in beslag neemt.
Is het product niet te repareren of niet binnen 21 dagen?
Dan zullen wij ervoor zorgen dat u een nieuw exemplaar toegestuurd krijgt.

Garantie Kabels.
Vele andere firma’s geven geen garantie op kabelbreuk of garantie op kabels.
Wij geven u één maand garantie op kabelbreuk.
Dit betekent voor u dat wanneer het kabeltje binnen 1 maand het begeeft of niet goed functioneert, u een nieuwe toegestuurd krijgt van ons.

Tip: bij een garantie-aanvraag is het van belang dat u een uitgebreide en specifieke omschrijving van de klacht vermeld bij de retour-aanvraag.
Dit bespaart onderzoektijd en zo kan uw klacht zo sneller verholpen worden.